ESHGHEMAN

ESHGH


 

عکس عاشقانه , لب عاشقانه , لب لاو , لب زیبا
نمیدانم زندگی چیست؟
 
اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام
 
اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان
 
زندگی جوشیده ام اما این نکته رافراموش نمیکنم که زندگی بی وفاست زندگی به
 
من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی
 
کنم

عکس عاشقانه لاو , love image , عکس زیبای عاشقانه , love
تو میگی بارون رو دوست داری اما وقتی بارون میاد چترت رو باز میکنی
 
تو میگی باد رو دوست داری اما وقتی باد میاد پنجره ها رو میبندی
 
تو میگی آفتاب رو دوست داری اما وقتی می تابه پرده ها رو می اندازی
 
حالا فهمیدی که چرا میترسم وقتی میگی
 
            « دوستت دارم » ؟!!

عکس عاشقانه لاو , love image , عکس زیبای عاشقانه , love
به كنار دريا رفتم و گفتم دوستي پيدا كرده ام كه تو وسعت آن را نداري.
دريا خشمگين شد و گفت:
دوست كيست؟
گفتم يار.
گفت:يارت كيست؟
گفتم عشق
گفت:چه كسي به تو محبت كرده؟
گفتم:دوستي به نام...
 
 
ببوس مرا
 
                           بكش مرا
 
                                                        اما مكن ترك مرا
 
 

عکس عاشقانه لاو , love image , عکس زیبای عاشقانه , love

 

وقتی آدم میمیره
 
 
آدم وقتی که میمیره آزاد میشه آزاد آزاد
دیگه نه از عشق خبری هست نه از غم , نه از پول و نه از ...
 
دیگه حتی مریض هم نمیشه که کسی نیاد عیادتش
دیگه غصه نداری که بری یه گوشه زانوی غم بغل کنی
 
دیگه عاشق کسی نمیشی که عاشقت نباشه
دیگه به کسی راست نمیگی که بهت دروغ بگه یا دروغ بگی که راست بشنوی
 
دیگه دلت هم واسه کسی تنگ نمیشه
دیگه غرور هم نداری که وقتی یه نفر بهت توهین کرد ناراحت بشی
 
دیگه حتی به اونایی که دوستشون داری نمیتونی بگی دوستت دارم
چیه ؟
 
ناراحت شدی ؟؟
یاد غمهات افتادی ؟؟؟
 
یا شاید گناهت ؟؟؟؟
یا دلهایی که شکستی ؟؟؟؟؟
 
اصلا میخوای بیا یه کاری بکنیم
بیا نمیریم
 
بیا زنده بمونیم و آدم باشیم .


نظرات شما عزیزان:

انا
ساعت21:40---13 تير 1390
سلام وب خیلی قشنگی داری
میتونم فوضولی کنم بپرسم برای کی مینویسی چون من خودم برای ارمان جونم مینویسم برای عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,ساعت13:42توسط MAHTAB | |